Natuurlijk streef ik ernaar om elke cliënt naar volle tevredenheid van dienst te zijn en in overleg een aan uw wensen aangepaste massagebehandeling te bieden. Toch kan het soms gebeuren dat u niet tevreden bent.
Het is dan goed om te weten dat BodyCare Sportmassage aangesloten is bij de officiële klachtenregeling van het NGS.
Leest u in dat geval onderstaande tekst eerst goed door.
Het indienen van een klacht betekent echter niet dat u niet meer hoeft te betalen voor een massagebehandeling. Ik zal er bij een klacht echter altijd naar streven dat u alsnog tevreden bent met de door mij op maat aangeboden regeling.
Klachten over uitsluitend de tarieven van BodyCare Sportmassage waar u het achteraf toch niet mee eens bent, zullen niet in behandeling worden genomen.
U kunt alle beschikbare informatie met betrekking tot tarieven vooraf en achteraf op de website en de factuur nalezen. Er hangt ook een prijslijst in de behandelkamer. Restitutie van gelden wordt slechts bij hoge uitzondering en zeer dringende redenen toegepast.
Stap 1. Bespreek uw ontevredenheid met de masseur
Als u niet tevreden bent over de communicatie, de kwaliteit of over iets wat de masseur heeft gedaan of juist niet heeft gedaan, bespreek dit dan eerst met de masseur. Zo lang de masseur niet weet dat u ontevreden bent, kan de masseur niets doen aan uw ontevredenheid.
Als u er samen niet uitkomt of als u het lastig vindt om een gesprek met de masseur aan te gaan, dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris.
Stap 2. Neem contact op met de klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan u helpen bij het vinden van de juiste weg voor de behandeling van uw klacht. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en onafhankelijk en luistert, informeert, adviseert en kan proberen te bemiddelen tussen u en de masseur. De klachtenfunctionaris doet geen uitspraak over wie er gelijk heeft.
Als na inzet van de klachtenfunctionaris het probleem of de klacht niet naar uw tevredenheid is opgelost, dan kan de klachtenfunctionaris u informeren over de verdere mogelijkheden die er zijn om uw klacht voor te leggen zoals de klachtencommissie of de geschillencommissie.
Wilt u contact met de klachtenfunctionaris, dan kunt u bellen, mailen of een klachtenformulier invullen:
Klachtenformulier: www.ngsmassage.nl/klachtenformulier
Mailadres: klacht@ngsmassage.nl
Kosten
Aan de inzet van de klachtenfunctionaris zijn geen kosten verbonden. Voorwaarde voor de inzet van de klachtenfunctionaris is echter wel dat de masseur lid dient te zijn van het Nederlands Genootschap voor Sportmassage en/of is aangesloten bij de NGS Klachtenservice Wkkgz. BodyCare Sportmassage voldoet aan de gestelde eisen.